bcr-iresponsabilitate-neprofesionalism

Sunt plina de scarba si de-abia ma mai abtin uneori ca sa nu imi scape vreo “laba” pe mutritza angajatelor de la banci,magazine.

A acelor angajate care au ce manca datorita “prostilor” de clienti care trebuie sa se milogeasca pentru o informatie, pentru …..pentru……pentru……macar pentru a evita un scanadal ca de respectarea drepturilor nici nu poate fi vorba.

In “episodul” de azi din Legile lui Murphy si prostia omeneasca vorbim de BCR- si bataia lor de joc! Vorbim de BCR si de angajatii care trateaza clientii cu curu’; vorbim de BCR si de iresponsabilitate, de nesimtire si de neprofesionalism.

Ieri,vineri am intrat la BCR pe Giurgiului nr. 131, langa Cimitirul Evreiesc – pentru a efectua o plata catre alta banca, prin BCR- doar pentru ca banca respectiva nu era in drumul meu.

Tipa de la ghiseul BCR (o soricica cu ochelari pe numele ei Magdalena din cate vad in ordinul de incasare) imi spune ca de ce nu folosesc cardul ca sa imi pot efectua platile online. Eu o intreb care card la BCR ca este expirat de mult, din 2002???!!!

Cand a expirat cardul am fost la sucursala unde l-am deschis, l-am predat si mi s-a spus ca atata timp cat nu am facut cerere de reinorire, cardul nu va fi emis din nou, contul este inchis. Am mai verificat undeva in 2005 la un alt BCR daca exista ceva deskis pe numele meu si mi s-a spus ca nu!

Iar soricica de ieri de la ghiseu ma mai si intreaba revoltata cand imi achit datoriile catre banca???!!! Care datoriiiiiiiiii???????

BCR-ul nu mi-a trimis nici o scrisoare de informare acasa nici cu privire la expirarea cardului, la o noua “aparitie” a acestuia. BCR-ul nu mi-a trimis nici o informare acasa cu privire la existenta vreunui cont deschis pe numele meu!!! Si cum sa imi trimita cand am verificat de doua ori – personal la sediul bancii- si mi s-a spus ca totul este in regula???????

M-am crucit efectiv ieri cand ochelarista de la casieria BCR mi-a reprosat datoriile?! Si i-am explicat ca nu are de unde! Ea a tinut-o ca nu si nu! In fine! Si i-am spus clar: “nu am avut nici o relatie cu aceasta banca, nu sunteti profesionisti si mi se pare aiurea ca acum ca imi spuneti ca am o datorie pe un card inexistent si expirat din 2002”.

A intervenit o VACA- o alta angajata a BCR-ului de la Cimitirul Evreiesc care isi facea somnul langa cabina casieriei. O vaca imbracata in negru.

-Cum puteti spune ca nu aveti o relatie cu BCR-ul? Dar ce cautati la BCR ca sa va achitati platile catre …..(banca ce nu era in drumul meu)
Poftim?????????????????????

Tipa asta imi reproseaza ceee????

I-am spus calma ca oricum va fi ultima oara cand calc intr-un sediu BCR. Iar ei, acesti ilustrii necunoscuti, plini de basini- angajati ai bancilor sa nu se mai planga cand ajung muritori de foame.

Vacii de la BRC i se potriveste mai degraba job-ul de mancatoare de cacat (daca nu exista il inventam pentru ea)- nu de alta dar sa primeasca ce merita, nu sa imi reproseze mie ca de ce folosesc BCR-ul ca sa imi achit o plata catre XYZQWV!

Ce vrea sa spuna?! Ca ce caut in BCR atat timp cat aceasta banca de cacat e doar una de tranzit pentru banii mei???
De ce era nemultumita? Ca nu inteleg de ce banca m-a incarcat de datorii???? In masura in care am inchis acel card si acel cont de mult? In masura in care am predat cardul?

Da, vaca de la BCR mi-a spus ca sa vin cu cardul sa il predau si daca nu il mai am sa fac o declaratie ca l-am pierdut. Asa ceva este inadmisibil! Banuiesc ca va trebui sa achit si o taxa vis-a-vis de faptul ca nu mai am un card expirat din 2002- un card pe care l-am predat deja bancii? A si tot ca sa pot inchide acel cont BCR va trebui sa achit un comision de “intretinere” al unui card inexistent de 7 ani! Cum e posibil asa ceva?
BCR-ul isi bate joc de oameni! E in pragul falimentului si nu mai stie cum sa stoarca banii de la oameni in afara maririi taxelor la credite (din ce mi-au spus cunostintele mele).

Nu ma mir in cazul asta ca se afla in pragul falimentului cu asa angajati care mai au putin si iti dau una in cap!
Tipa de ieri care dormita langa cabina casieriei probabil de aceea era asa nervoasa ca intr-o banca in care nu era nici dracu’ am intrat eu sa achit ceva. Am trezit-o din somn!

Voi merge saptamana viitoare la sucursala unde am deschis acel card acum 1000 de ani – si unde l-am si predat ca sa vad exact care este situatia contului inchis de 7 ani! Ca asa vrea BCR-ul sa ma plimb aiurea pe drumuri!

Si va fi chiar ultima oara cand calc intr-un sediu BCR, in sediul unei banci neserioase care are angajati isterici si neprofesionalisti!

In Romania nu exista respect fata de client; eventual clientul sa il linga si in cur pe cel care ofera serviciul X sau Y. Ce e de facut in acest caz?

Fugi fara sa te mai uitzi in urma; sunt atatea oferte de acelasi tip, poate chiar mai bune! Da-le muie celor care nu te respecta si lasa-i sa traiasca doar cu asta!

BCR isi bate joc de clienti

Comments

Etichetat pe:                                                

4 comentarii la „BCR isi bate joc de clienti

  • 07/03/2009 la 7:09 PM
    Legătură permanentă

    Da este incredibil cum ne pot trata niste indivizi care ajung intr-o “fuctie”; ce sa spun functionar la banca si nici nu stie pe ce lume e!
    Dar cel mai rau este ca acesti funtionari de banca plictisiti de viata se poarta ca de cacat cu clienti lor de la care mananca de fapt; niste oameni de nimic care nu merita niciun scuipat!
    Da merita sa faci misto de ei si sa-i scuipi in fata ca nu stiu sa se poarte cu clientii; o mare flegma asa sa-i curga pe fata aia de vacuta.

    Răspunde
  • 15/07/2009 la 11:43 AM
    Legătură permanentă

    Dupa ce am citit aceste lucruri trebuie sa merg si eu BCR sa nuam vreo surpriza cu cardul pe care si eu l-am predat

    Răspunde
  • 12/05/2010 la 4:28 PM
    Legătură permanentă

    cam acelasi lucru am patit si eu. Intamplator (vroiam sa-mi deschid un cont) am fost la Bcr si de acolo mi-au zis ca trebuie sa achit 60 de ron pt un card pe care eu nu-l folosisem niciodata, un card de care uitasem (era facut in 2007). Acum trebuie, din grandioasa lor nesimtire, sa achit aceasta suma ca sa-mi pot inchide cardul. Sunt extrem de revoltata deoarece nu au avut bunul-simt sa ma anunte ca as avea ceva de platit.
    Sa facem anti-reclama cat mai mult neseriosilor de la BCR, pt ca merita cu varf si indesat!

    Răspunde
  • 19/08/2010 la 4:15 PM
    Legătură permanentă

    Fratilor nu ma speriati! am 2 conturi deschise la ei 🙂
    adevarul este ca nu numai la BCR se intampla asa ceva
    e plin de astfel de vaci care se lafaie pe scaune si iar daca te rastesti la ele ar fii in stare sa cheme paza 🙂

    Răspunde

Dă-i un răspuns lui Bianca Bratu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.