Schimbarile se petrec in timp, asa ca nu te astepta sa slabesti, sa ai un ten extraordinar dintr-o data sau un par lung si des si nicidecum ca sanatatea totala de care duci lipsa sa rasara dupa prima salata fara grasimi consumata sau dupa primul mar pe care il mananci cu coaja.

Despre salate si importanta vitaminelor din coaja fructelor vorbim insa alta data.

Astazi .incep lista cu legume si fructe pe care le recomand si pe care nu intamplator le-am cumparat ca sa le integrez intr-o dieta pe care o vreau absolut naturala si sanatoasa.

Am fotografiat alimentele pe care le-am achizitionat: cartofi, ciuperci,ceapa rosie,rucola, rosii, portocale si banane.
Conform planurilor mele ar trebui sa imi ajunga pentru urmatoarele trei zile.

Este mult mai greu sa rezisti numai cu o alimentatie bazata doar pe legume si fructe comparativ cu una care cuprinde si carne sau cereale.
De aceea sunt constienta ca imi va fi foame mult mai des, iar legumele cel mult am sa le oparesc, astfel incat sa nu isi piarda vitaminele, dar totodata sa capete un gust diferit fata de cel pe care il au crude.
Este foarte greu sa rezisti numai cu legume crude, oricat de gustoase ar fi, te cam saturi.

Din pacate, alimentele cele mai gustoase sunt ori pline de grasimi ori de zahar.

P1100561

Cartoful calmeaza si cicatrizeaza mucoasele digestive; este antiseptic si diuretic, contine provitamina A si vitamina K, dezintoxica organismul, datorita continutului bogat in potasiu.
Este indicat reumaticilor si artriticilor.

Potasiul este tonic cardiac, contribuie la functionarea suprarenalelor si la eliminarea rezidurilor organice, asigura un echilibru al apei in organism si este stimulant al miscarilor intestinale.

Bogata in fibre si proteine, ciuperca este la fel de hranitoare precum carnea; contine selenium, hidrati de carbon, vitabina B1 si B2 si fier, iar cantitatea de grasime este nesemnificativa.

Seleniul este important in metabolism, este cofactor la producerea in organism a glutationului, molecula puternic antioxidanta, protejeaza astfel impotriva radicalilor liberi, activeaza hormonii tiroidieni.
Si usturoiul contine seleniu.
Iar mai pe romaneste ca efect principal al acestei substante este incetinirea procesului de imbatranire.

Anticii spuneau ca ciuperca intareste si sufletul, nu numai organismul.

Atat pentru astazi.
Maine vorbim despre celelalte alimente pe care le-am cumparat si despre importanta lor.
In continuare va provoc sa imi adresati intrebari, sa discutam pe teme cu privire la alimentatie.
Subiectul este extreme de vast si toate actiunile noastre au legatura intre ele.
Pana la urma suntem ceea ce mancam!

Ce aveti astazi in meniu?

iYli va pupa pe palarie!

Ce pun in farfurie

Comments

3 thoughts on “Ce pun in farfurie

  • 25/05/2010 at 2:59 PM
    Permalink

    let me see…….incearca legumele pe gratar…ciuperci…dovlecei…fa-ti frigarui cu piept de pui alternat cu lefume…tot pe grill…pestele e favoritul meu…si fructele de mare…tot ce misca in apa imi place cu conditia sa nu fie prea gelatinos.Am un prieten care merge des in Bahamas si …men …prinde ala niste creaturi…dar m-a invatat cum sa le prepar si sunt delicioase.Dorin insa cand aude de toate astea…ewwww…..Ok….Nimic de a face cu mancarea…pont pentru sani frumosi si fermi:dusuri scotiene…cu apa rece la urma pentru un minut intreg.Succes garantat…desi dupa aceea vrei prima sursa de caldura umana disponibila…lol

    Reply
  • Pingback:iYli | Dulce acrisor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.