Sunt utilizator Zapp din octombrie 2005.
Atunci nu exista internet mobil de la Vodafone sau Orange si nici WIFI in creierii muntilor si pe cocalurile pe care le-am batut.
Asa ca a parut varianta cea mai buna in acea perioada.
Vorba vine cea mai buna.

In 2005/ 2006 am avut doar 100 de ore de internet pe luna, ce depasea plateam in plus.
Stateam minute in sir sa ma pot conecta oriunde m-as fi aflat.
Ocazie cu care am invatat ce este rabdarea. Si vorbesc foarte serios.
Oricum altceva nu aveam de facut.


In fine, chiar daca Zapp a montat antene in diverse colturi ale tarii si teoria spune ca semnalul a fost imbunatatit considerabil eu nu am prea vazut asta.
Insa am pastrat modemul Zo10; sunt un client fidel primului venit.
Proasta alegere.

tren

De fiecare data cand sun la relatii cu clientii sa fac cate o plangere mi se dau numai raspunsuri care nu au legatura cu informatiile de care eu am nevoie si de fiecare data cand am o problema cu Zapp si nu am timpul necesar sa imi iau in brate laptopul sau calculatorul si sa merg cu ele si cu jalba in protap la sediul Zapp din Floreasca, ii dau pana la urma de cap singura sau ma ajuta un prieten dupa ore indelungate de “lupta”.

Situatia in urma careia am tras concluzia ca angajatii de la relatii cu clientii Zapp sunt de forma?!
Singurul angajat care m-a ajutat si am si inteles cate ceva de la dumnealui a fost dnul Lucian din Floreasca. Altfel cum credeati ca mi-l repar si singura?!

Nu sfatuiesc pe nimeni sa isi ia internet de la Zapp.
E pierdere de timp, neuroni si bani sa investesti intr-un serviciu practic inexistent.

Saptamana trecuta conexiunea s-a interrupt brusc miercuri seara si nu am reusit sa ii dau de cap pana joi cand era la fel de seara.
Am lasat-o balta si am incercat sa imi salvez pe stick toate documentele de care aveam nevoie si le-am transmis folosind conexiunea de internet de la job.

Insa asta a insemnat mai mult timp pierdut, telefoane pe care le-am primit pentru ca nu am trimis la timp ceea ce am spus (si nu din vina mea?!).
Nu stiu care este situatia acum, deoarece nu sunt in tara si modemul este acasa, insa la intoarcere vreau sa intrerup contractul cu Zapp.

Din cate stiu baietii cer o despagubire de 200 de E in cazul in care clientul intrerupe contractul inainte de data stabilita in contract.
Pana si aceasta treaba imi pare absolut absurda, iar un serviciu de calitate nu ar cere o despagubire din partea clientului atat timp cat motivele de intrerupere a unui contract pot fi diverse, deoarece nu suntem batuti in cuie.

Inca un minus pentru Zapp.
Sper sa o scot la cap fara cei 200 E. Nu mai merita sa platesc nici 2 E pentru aceasta.
A mai fost cineva intr-o astfel de situatie cu cei de la Zapp?

Cam asta deocamdata, iYli va pupa pe palarie si va ureaza o zi buna.

Zapp, draga, mi-a parut bine de cunostinta, insa relatia noastra e musai sa se termine cat mai curand.
Vom trece in acte: nepotrivire de caracter.

Zapp, motor de nervi si dezamagire

Comments

2 comentarii la „Zapp, motor de nervi si dezamagire

  • 11/05/2010 la 1:20 PM
    Legătură permanentă

    contractele se fac parca pe 1-2 ani. din 2005 si pana amu’, daca mai stiu eu cat de cat matematica sunt 5 ani asa ca nu ar trebui sa iti mai ceara nici un banut.

    Răspunde
  • 14/05/2010 la 1:59 PM
    Legătură permanentă

    Zapp intra incetul cu incetul in “groapa”.. asta pentru ca stimata mea firma de telefonie mobila Cosmote a decis sa achizitioneze compania Zapp tocmai pentru aceste performante legate de internet. Mai nou au promotii fix pe internet… cu deja celebrele modemuri de la Zapp. Oricum, trebuie sa fi bucuroasa ca mai ai magazin Zapp in Bucuresti, in Constanta au inchis tot.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.