M-a impresionat placut in Belfast, in 2006, faptul ca noaptea, in cursul weekedului existau autobuze special puse la dispozitia petrecaretilor veniti din toate colturile Irlandei.

Daca mergi la petrecere sau te intorci de la un job tarziu posibil sa nu iti mai permiti un taxi, sa fi prea beat sau prea obosit sa iti pui viata in pericol conducand masina personala.

R.A.T.B a introdus de vineri transportul de noapte in Bucuresti. Autobuzele pleaca din centru si cursele se sfarsesc la periferie, in toate colturile orasului.
Intervalul la care circula masinile este de 30 de minute/ o ora, iar costul unei calatorii ramane ca si in cursul zilei.

Mare atentie ca nu mai exista bilete de cateva saptamani, ci doua tipuri de cartele. Treaba asta am descoperit-o si eu de-abia acum cateva zile.
O cartela costa 1,6 lei si cumperi pe ea in momentul X cate calatorii iti permite buzunarul, iar dupa ce le termini poti sa o pui la gunoi; al doilea tip de cartela e cca 3 lei si in momentul in care nu mai ai calatorii o poti reincarca.
Nu inteleg logica celor 1, 6 lei si respectiv 3 lei dati degeaba.

Incet si transportul din Bucuresti incepe sa se scumpeasca, astfel, pentru o cartela de 1, 6 lei si trei calatorii am platit 5,5 lei.

Viata sociala reprezinta in esenta doar un schimb economic si asa cum te satisface faptul ca munca iti este platita si apreciata, la randul tau trebuie sa faci la fel. Asadar, plateste calatoria!

Iata cursele introduse de R.A.T.B.:

Linia N101 va functiona intre Piata Unirii si Pasaj Colentina, pe traseul Piata Universitatii, Cal. Mosilor, Sos. Colentina.

Linia N102 va functiona intre Piata Unirii si Granitul, pe traseul Piata Universitatii, Bd. Pache Protopopescu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon.

Linia N103 va functiona intre Piata Unirii si Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudesti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.

Linia N104 va functiona intre Piata Unirii si Barajul Dunarii, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.

Linia N105 va functiona intre Piata Unirii si Turnu Magurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piata Sudului, Bd. Obregia.

Linia N106 va functiona intre Piata Unirii si Aparatorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Piata Sudului, Sos. Berceni.

Linia N107 va functiona intre Piata Unirii si CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Marasesti, Str. Dr. Istrate, Sos. Viilor, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Giurgiului.

Linia N108 va functiona intre Piata Unirii si Pasajul Colentina, pe traseul Piata Universitatii, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Garii Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade intre Vii, Str. Doamna Ghica, Sos. Colentina.

Linia N109 va functiona intre Piata Unirii si Republica, pe traseul Cal. Calarasilor, Bd. Basarabia.

Linia N110 va functiona intre Piata Unirii si Cartier 16 Februarie, pe traseul Piata Universitatii, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independentei, Str. Virtutii, Sos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giulesti.

Linia N111 va functiona intre Bd. Unirii si Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.

Linia N112 va functiona intre Piata Unirii si Piata Resita, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Bd. Brancoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Resita.

Linia N113 va functiona intre Piata Unirii si Piata Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Bratianu, Bd. Nicolae Balcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ta. Romana, Bd. Dacia, Cal. Dorobantilor, Bd. Maresal C-tin. Prezan, Bd. Marasti.

Linia N114 va functiona intre Depoul Alexandria si Piata Unirii, pe traseul Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.

Linia N115 va functiona intre Master si Piata Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Sos. Cotroceni, Splaiul Independentei.

Linia N116 va functiona intre Valea Ialomitei si Piata Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militara, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piata Universitatii, Bd. Bratianu.

Linia N117 va functiona intre Laromet si Piata Unirii, pe traseul Bd. Bucurestii Noi, Cal. Grivitei, Bd. Dacia, Piata Romana.

Linia N118 va functiona intre Mezes si Piata Unirii, pe traseul Sos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piata Victoriei, Piata Romana.

Linia N119 va functiona intre CFR Constanta si Piata Unirii, pe traseul Sos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobantilor, Bd. Dacia, Piata Romana.

Linia N120 va functiona intre Apusului si Piata Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timisoara, Str. Razoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independentei.

Linia N121 va functiona intre Zetarilor si Piata Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Sos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertatii, Str. Natiunile Unite, Splaiul Independentei.

Linia N122 va functiona intre Valea Oltului si Piata Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Hasdeu, Splaiul Independentei, Piata Unirii.

Linia N123 va functiona intre Lacul Tei si Piata Unirii, pe traseul Str. Barbu Vacarescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu, Calea Mosilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu.

R.A.T.B. a introdus transportul de noapte in capitala

Comments

7 thoughts on “R.A.T.B. a introdus transportul de noapte in capitala

  • 16/07/2011 at 11:55 PM
    Permalink

    Pe mine m-a impresionat neplacut 😛 :), la Dublin in cursul anului 2009 au scos transportul de noapte din timpul saptamanii si l-au lasat doar in weekend pentru petrecareti, biletul era 6 coco (euroi) pe calatorie. In timpul saptamanii, din cauza ca terminam munca pe la 1 a.m. trebuia sa iau un taxi, care depinde de companie ma costa intre 15 si 25 de coco. O avere. Intr-o zi Dublin Bus si companiile de taximetrie din Dublin au facut greva si dupa 14 ore de munca am mers pe jos vreo 5 km. Am fost extatica 😛
    (chestia cu greva intr-un fel m-a impresionat placut, pentru ca facand greva in acelasi timp, niste companii care ofera acelasi tip de servicii, pot schimba ceva, poate invata si ai nostrii ceva)

    Reply
    • 17/07/2011 at 12:02 AM
      Permalink

      Imposibila treaba in Ro, cand foamea e mare, iar taximetristii pierd clienti in fiecare zi. Anul trecut in primavara cand a fost greva ratb aveam nevoie de taxi: mIlitari/centru si am gasit de-abia dupa vreo ora; nicio companie nu avea masini. Si lasa ca una e sa te plimbi pe jos in Irlanda/ Dublin si una in Bucuresti sau asa pe strazi in Romania, ca se gaseste careva sa opreasca sa te intrebe de tarif aici :))

      Reply
  • 17/07/2011 at 12:27 AM
    Permalink

    Pai se luase un bosorog dupa mine si m-a urmarit ceva vreme tot psst psst, noroc ca am fost atleta si nu ma prinde nimeni :)) si apoi, a aparut o masina de gardai si s-a speriat, e foarte periculos si pe aici, foarte multi drogati si dupa cum probabil stii alcoolul e sport national aici :))

    Reply
  • 25/07/2011 at 2:28 AM
    Permalink

    Salut ! Am postat aceasta stire si pe blogul meu . Am lasat link sper articolul original , sper sa nu fie nici o problema !

    Reply
    • 25/07/2011 at 2:47 AM
      Permalink

      Neata, fara sa te superi pe mine, dar poti sa copiezi liniile autobuzelor, ca nu le-am inventat eu, insa restul continutului nu.
      Tu ai luat practic copy/paste.

      Randurile de inceput reprezinta practic parerea mea, ma adresez cititorilor mei si as vrea sa ramana strict pe blogul meu.

      E cazul sa iti scrii propriul continut.

      Mersi.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.