Toamna se numara bobocii, spune o veche zicala. In functie de dorinta sau necesitate, pentru fiecare dintre noi ideile mici pornesc de la un vis, bobocul creste si se transforma in timp, cu munca, intr-o afacere.

In perioada 5- 10 septembrie ma aflu la Scoala GPec, la Moeciu, pentru a ma informa cu privire la comertul electronic analizat din toate perspectivele sale.

La start, Andrei Georgescu, fondatorul primei agentii specializate in e-mail marketing din Romania, a adus in prim plan trendurile din acest domeniu si metodele de organizare a rezultatelor.

In cazul mailurilor, daca tinem cont de un domeniu sau un subiect nou, acestea par ciudate la inceput, existand o anumita monitorizare in inbox, fie ca luam in calcul monitorizarea statica sau dinamica legata de content. Prima tine cont de reguli care se updateaza o data pe an si cea de-a doua, mai nou oferita de Bd, este analiza de content realizata in timp real.

Este recomandata pastrarea userilor inactivi in baza de date, acestia pot deveni activi la oricare comanda noua; imbunatatirea listei de servicii pe care le putem oferi clientilor din baza de date, astfel incat acestia sa intre in comunicare targetata.

Una dintre modalitatile de mentinere a comunicarii si de crestere a vanzarilor, poate fi realizata printr-un mesaj care invita pe userii activi sa spuna daca doresc sa primeasca in continuare comunicarile.

E importanta respectarea promisiunilor abonatilor, personalizarea contentului, investigarea surselor acestuia, eficienta site-ului vs social media si datele demografice furnizate de user si cresterea bazei de date, deoarece sunt mailuri care dipar, care nu mai sunt folosite.
Datele comportamentale spun ceea ce intereseaza pe user, in functie de formularele completate, conteaza sursa, valoarea si recenta monetizare.

Baza de date poate permite testari la date importante din calendarul segmentul utlizatorilor care aveau la activ cumparaturi si li s-au adaugat produse, plus ceilalti, cu o rata a eficientei de 23 mai mare.

Cristian Ignat, specialist Google AdWords, a vorbit despre pasiunea care l-a adus in prima linie, amintind ca un studiu de caz aduce toate beneficiile, ofertele, mesaje de marketing, discounturi, astfel incat o companie sa stie daca poate concura.
Foarte importante sunt canalele de promovare, pot fi accesate in special pe cele mai putin mediatizate, mai ales daca discutam de un anumit produs.

Cumparatorii pun accent pe calitatea pozelor, in cazul oricarui produs tehnic pus in vanzare e impusa existenta unui ghid rapid si gratuit, sub simpla prezenta a unui document word cu sfaturi.

Gruparea cuvintelor cheie este esentiala, in Google AdWords reclamele sunt la nivel de grup, fiecare grup e asociat cu o anumita reclama pornind de la cuvintele cheie.

O persoana care cauta pretul plus produs, este mult mai interesat comparativ cu cel care cauta doar produs.

Dincolo de orice insa, un magazin online trebuie sa fie focusat pe nevoia consumatorului.

Cursurile amintite mai sus mi-au deschis pofta de noi cunostinte, realizez ca sunt foarte multe elemente pe care trebuie sa le cunosti in domeniul comertului electronic, in conditiile in care doresti sa fi lider un piata si nu doar sa pierzi timpul de amorul trendului. 😀
Alaturi de mine, la Scoala de Vara GPec, ia notite Lavinia Biberi, iar Sorin Rusi este tare, tare atent.

Trenduri in email marketing si Google AdWords- Scoala GPec

Comments

Etichetat pe:    

3 comentarii la „Trenduri in email marketing si Google AdWords- Scoala GPec

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.