In cadrul ultimului curs din 6 septembrie, la Scoala de Vara GPeC, am retinut din discursul Gabrielei Chesaru cateva idei interesante:

  • profesionalistul nu lucreaza in locul meu, ci pt mine, face ceea ce eu nu stiu sa fac in jobul respectiv, insa mereu impreuna cu mine.
  • intr-un busnes care iti apartine tii totul sub control, nu ratezi niciun moment si esti implicat total.

Cum procedezi cand te afli la inceput de drum si nu ai buget de ajuns, astfel incat sa iti permiti un profesionalist?

Ei bine, nimic nu este gratis.
Ziua are 24 de ore si trebuie gasita propria formula de lucru, ordinea prioritatilor.

Ce este identitatea?

  • amprenta personala
  • originalitate
  • punctul pe i

Produsele si targetul fac parte din identitatea mea.
Fiecare element de identitate constituie un intreg, orice element adaugat devine mesager de identitate, nimic nu este neutru.

De ce am nevoie de un brand?
Pentru diferentiere.

Brandul este cel mai puternic canal de comunicare cu clientul.

Marketingul inseamna vanzare, tehnicile devin simple, daca reduci intregul proces intr-o singura actiune care tine strict de vanzari.
Trebuie sa vinzi!

Discounturi sunt ok, orice actiune are ca rezultat vanzarea, sorteaza clientii si ii transforma in cumparaturi.

Clientul e oriunde si online si offline, iar cel mai bun client este la concurenta.

Identitatea produselor si brandul personal

Comments

Tagged on:                 

4 thoughts on “Identitatea produselor si brandul personal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.