Mi-a spus cineva odata sub forma de repros, ca ceea ce visez noaptea pun in aplicare ziua.

Am zambit sarcastic, probabil ar fi trebuit sa ma supar, sa plec fruntea si sa las loc frustrarilor sau neincrederii sa ma copleseasca.

Dar ti-ai gasit?! De unde atata modestie?

Orice actiune de succes are in spate un vis, sauuu… cum spunea Napoleon?
Orice soldat are in ranita bastonul de maresal!

Asa ca las cale libera viselor, sa vina, sa ma incante, sa le transform in actiuni.

Cursurile intensive de comert electronic in care sunt dezbatute subiecte de maxim interes pentru toti cei care activeaza in e-commerce inseamna un inceput benefic.

Nu mananci succesul pe paine si nici nu il ai pocnind din degete.

Scrie ideea pe hartie si traseaza planurile adiacente acesteia, organizeaza prioritatile, transforma idealurile in standarde de performanta.

Ai curaj sa stii cine esti si ce calitati ai, dar mai ales modalitatea optima de a le vinde!
Lipsa actiunii naste monstri. 😉

In cadrul Scolii de Vara Gpec, am invatat despre:

    1. Analiza web si optimizarea web/ tooluri si implementari pentru colectarea de date, A/B si mtv testing de la Claudiu Murariu
    2. Seo- investitie pe termen lung, nu o cheltuiala de marketing de la Cosmin Negrescu
    3. Optimizare logistica si „customer happiness” pentru magazinele online. Trainer: Octavian Badescu de la SameDay Courier.

Liviu Taloi m-a fermecat cu discursul despre maximizarea conversiilor si feng shui in privinta site-urilor.

Teama comenzilor online poate fi invinsa prin Trust/ Transparency/ Reputation, practic dovezile care sa creasca increderea in site.

Brandurile puternice castiga, deoarece lumea are incredere si convertesc si pe seo si pe adwords, clientul se simte in siguranta, stie ca alaturi de sine sunt multi altii.

Transparenta este benefica si creste conversia, iar ascunderea costurilor de livrare reprezinta o problema.
E importanta prezenta siglei in cos.

O pagina de net trebuie sa se adreseze tuturor celor patru tipuri de personalitati.

Costin Radu, liderul agentiei The Geeks a luat in calcul in timpul prezentarii influenta prezentei social media in vanzarile magazinelor online.

Costin a primit premiul de Excelenta al International Advertising Association in 2010, pentru activitatea sustinuta in proiecte adresate tinerilor.

Pagina de Facebook a magazinelor online reprezinta o modalitate de a pastra clientii aproape.
Tine cont de:

  • modalitati de crestere a vanzarilor pe facebook
  • dezvoltarea de aplicatii
  • addu-ri platite
  • redactarea de continut

Care este consecinta postarii haterilor pe pagina de facebook?
Ce facem cu mesajele postate de acestia? Le stergem? Le pastram?

In mod normal, fiind o pagina dedicata persoanelor care prefera produsul X, cu siguranta, unul dintre consumatori va da un raspuns, fara interventia directa a adminului.
La fel ca si la google trebuie sa testezi cat mai multe tagguri si sa ai in calcul o monitorizare continua a ceea ce se intampla.

Exercitiul Customer Journey in e-commerce propus de Andrei Radu si Liviu Taloi a subliniat calitatea ideilor participantilor la scoala de vara Gpec si dorinta acestora de evolutie, cunostintele tehnice, cunostintele de marketing si posibilitatile de interactiune.

Revenind la vise care isi doresc drumul in practica, dupa intreaga activitate desfasurata la Moeciu, alaturi de profesionisti, incepe cu adevarat sa imi fie frica de cat de ocupate imi vor fi noptile. 😀

In alta ordine de idei, am aflat ca Liviu Taloi a oferit consultanta gartuita unui magazin online cu scopul de a arata ca in masura in care imbunatatesti modalitatea de expunere a detaliilor de design si grafica, numarul de vanzari si feedbackul oferit de clienti cresc.

Echipa SilkWeb s-a ocupat de seo si de intregul proces de dezvoltare si optimizare a conversiei (grafica/programare) a gamesline.ro, magazinul online monitorizat.

In acest caz s-a ales un push pe SEO pentru ca analiza magazinului arata ca majoritatea conversiilor provin din rezultate organice.

Una peste alta, in timpul Scolii de Vara GPeC 2012 am realizat faptul ca lumea comertului electronic inseamna seriozitate, constanta in munca, calitate a serviciilor ai specialisti it.

Modalitatile de prezentare si interactiune de care m-am bucurat in perioada 5-10 septembrie, alaturi de peisajul incantator din Moeciu m-au facut sa ma simt excelent.

Cat de departe de succes sunt inca?

Cat de departe de succes? #ScoalaGpeC

Comments

Etichetat pe:    

4 comentarii la „Cat de departe de succes? #ScoalaGpeC

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.