In Romania, Gala premiilor eCommerce reprezinta unica initiativa care se adreseaza celor interesati de dezvoltarea business-urilor din vanzarile online.

Odata dat startul celei de-a 8a editii/ 2013 (in acest an pe 26 aprilie), magazinele online au posibilitatea de inscriere in competitie pana pe 31 mai.

Inainte de aceasta data, in zilele de 27 si respectiv 28 mai, la Bucuresti, au loc Conferintele nationale de eCommerce. Participarea este gratuita pentru doi dintre reprezentantii unui magazin online care s-a inscris in competitie.

Gala premiilor eCommerce dureaza 7 luni in fiecare an si este un eveniment elaborat, pe parcursul caruia implicarea juriului sau a organizatorilor este de 100%.

Odata cu inceputul lunii iunie, urmeaza si auditarea magazinelor online inscrise. Aceasta are etape distincte, iar cea dintai se desfasoara avand 90 de criterii de jurizare, printre care se numara partea legala, seo, design ori securitate.
Juriul este format din specialisti in online, cat are si consumatori obisnuiti.

Din pacate, mereu au fost, sunt si vor mai fi magazine care nu respecta legea, care fac spam sau nu sunt transparente in relatia cu clientul final. Chiar daca fiecare pasare pe limba ei piere, mai rau este ca astfel de magazine afecteaza intreaga industrie, pentru ca ele reprezinta una din cauzele neincrederii consumatorilor in tranzactionarea online. Noi nu vrem la GPeC asemenea comercianti, spune Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce.

Urmeaza dezbateri intre reprezentantii magazinelor online si membrii juriului pentru clarificarea concluziilor de ambele parti.

Informatii detaliate despre criteriile de jurizare, citesti aici.

Inainte de decernarea premiilor eCommerce, in acest an in noiembrie, se desfasoara Scoala de Vara.

Ce s-a intamplat la Scoala de Vara din 2012, “scoala” la care am participat, cei interesati citesc in urmatoarele articole:

Cat de departe de succes? #ScoalaGpeC

Identitatea produselor si brandul personal
Trenduri in email marketing si Google AdWords

Magazinele online care indeplinesc conditiile de preselectie, primesc automat Marca de incredere Trusted.
Pentru mai multe informatii despre aceste conditii, acceseaza pagina oficiala.

De ce sa participi la competitie?

Asa cum am scris la inceputul acestor randuri, implicarea organizatorilor galei, cat si a juriului, este totala si determinata.
Beneficiile sunt atat de ordin informational, cat si financiar, gala intotdeauna o lectie catre mai bine, eficienta si profesionalism.
Trebuie sa te inscrii completand formularul cu atentie, corect.

trusted
imaginea este realizate de SilkWEB

Taxa de inscriere in competitia GPeC este de 250 euro, dar magazinele participante castiga servicii in valoare de 2.960 euro.
Succes!

Pe acest subiect trebuie sa citesti:

Comertul electronic este viitorul. Decernarea premiilor GpeC 2012
Comert electronic in continua expansiune
M-commerce azi

Gala Premiilor e-Commerce 2013

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.