Bucurestiul va intra pe harta comertului electronic international prin intermediul GPeC Summit, potrivit declaratiilor organizatorilor GPeC.
Pe 26-27-28 Mai 2014 are loc evenimentul de comert electronic GPeC Summit care reuneste speakeri din toate colturile lumii si ofera infinite posibilitati de networking, multiple oportunitati de afaceri, schimb de experientasi, mai ales, continut premium.
Cine sunt invitatii.
Chris Goward, Presedinte & CEO WiderFunnel, autor al cartii “You Should Test That!”
Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat
Caroline Hey, International Business Manager FACT-Finder
Ela Dokurno, International Marketing Coordinator FACT-Finder
Jacob Kildebogaard, Co-Founder WebJuice
Modalitate de desfasurare si continut.
GPeC Summit inseamna un adevarat festin de e-commerce: 1 zi de Conferinta plina de keynote-uri inspirationale si panel-uri de dezbatere, 2 zile care totalizeaza 12 workshopuri pe cele mai importante subiecte pentru orice afacere online, E-Commerce Expo cu furnizorii de solutii si servicii de comert electronic pentru magazinele online si E-Commerce Party – locul ideal de networking intre participanti si speakeri, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Am pregatit un line-up exceptional de speakeri romani si internationali – speakeri ale caror carti sunt best-selling pe Amazon, deci noi zicem ca nimeni nu trebuie sa rateze GPeC Summit, adauga Radu.
Subiectele vizate in cadrul GPeC Summit
Optimizarea conversiilor, Web Analytics; SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Logistica & Curierat; Team Management; Loializarea clientilor; A/B testing; E-mail marketing; Diferentiere & USP.
Modalitate de participare
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o oferta early-bird, valabila pana pe 9 Mai 2014, inclusiv.
Astfel, un bilet valabil pentru toate cele 3 zile costa doar 127 euro (TVA inclus).
Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.