In perioada 25 Aprilie – 23 Mai, magazinele online se pot inscrie la a 9-a editie a Competitiei GPeC, cea mai complexa de pana acum – potrivit organizatorilor.
Pentru a fi acceptate in competitie, toate magazinele online trebuie sa intruneasca integral criteriile de preselectie.
Acestea presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice/10 zile lucratoare; existenta unei proceduri de conciliere interna in cazul clientilor nemultumiti; informarea corecta a clientilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.
Evaluarea magazinelor online se face in 2 etape, la momente diferite, pentru a observa evolutia acestora in timp.
Toate magazinele inscrise in competitie primesc rapoartele de jurizare care contin punctajele pe fiecare criteriu si scurte explicatii/recomandari din partea specialistilor auditori.
De asemenea, magazinele primesc si un benchmark al pozitiei lor fata de competitori.
Inscrierea magazinelor in competitie se face completand formularul de pe website-ul GPeC.ro pana pe 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei).
Magazinele online care se inscriu pana pe 9 Mai 2014 (inclusiv), beneficiaza de gratuitate in participarea la GPeC Summit, in limita a 2 persoane/magazin (adica economisesc inca 254 euro).
Pe langa aceste doua actiuni majore, organizatorii GPeC au pregatit numeroase alte evenimente care se vor desfasura pe parcursul celor 7 luni, menite sa tina in priza comunitatea de e-commerce mai bine de jumatate de an, dupa cum spune Andrei Radu.
- Intalnirile Consultative GPeC
- Scoala de Vara de Comert Electronic
- ECOMfest – Primul Targ al Magazinelor Online
- GPeC Summit (editia de toamna)
- Festivitatea de Premiere GPeC 2014.
Despre toate gasiti informatii detaliate pe website-ul GPeC la www.gpec.ro.