Definitia succesului in afaceri inseamna studiu, informatii, Inseamna parteneri puternici, responsabilitate si seriozitate, asa cum se refera la interesul acordat clientului, disponibilitatea de a-l asculta, de a-i intelege dorintele si de a pune bunastarea acestuia mai presus de interesele personale. Respectul este un ingredient foarte important în contextul relatiilor profesionale.

Gianmauro Nigretti este consilier financiar in domeniul afacerilor internationale si are o experienta de peste 30 de ani in domeniu. Este fondatorul firmei de consultanta financiara Gianmauro Sherman Nigretti. A scris totodata 50 de lucrari de specialitate si este speaker la numeroase seminarii pe subiectul relatiilor fiscale internationale. A petrecut opt ani în Departamentul de Impozite si Taxe al multinationalei britanice Arthur Young & Co., devenita apoi Ernst & Young, in urma fuziunii cu Ernst & Whinney-Murray. Astfel, au fost insusite cunostinte valoroase in domeniul consultantei financiare si o profunda intelegere a metodelor de lucru in multinationale, insa si o etica profesionala desavarsita. Un moment important in dezvoltarea culturala si profesionala a italianului, a fost experienta in sectorul bancar la Hypo-Vereins Bank din Munich, care astazi face parte din UniCredit Group, iar apoi la Banca d’America e d’Italia, in prezent Deutsche Bank.

Imbunatatirea eficientei clientilor are stricta legatura cu personalul specializat.  De la atitudine, pana la discurs si bagajul informatiilor, cat si modalitatea acestora de a fi puse in practica, reprezinta o carte de vizita. Comunicarea autentica si corecta desavarsesc o relatie de afaceri reusita pentru partile implicate, indiferent daca facem referire la coaching, domeniul financiar, solutii pentru vanzari sau marketing.

Cum pui accent pe rolul pe care il ai in vietile celorlalti? Ce iei in calcul pentru o dezvoltare profesionala? Care iti sunt abilitatile si strategia de lucru? Performanta personalizata si personalizarea actiunii sunt importante. Modul in care te prezinti, te reprezinta, atrage atentia si increderea, sau din contra, lipsa unor relatii corecte si efeiciente.

Fiecare succes este un soi de energizant, o cale flexibila pentru a merge mai departe, catre calitate si imbunatatire, catre empatie si indeplinirea nevoilor din mediul in care lucrezi.

Despre valoarea in afaceri

Comments

Etichetat pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.