Orice antreprenor care apelează la servicii specializate SEO știe un lucru sigur: vrea să ajungă pe prima pagină în Google.

Cum?
Asta e treaba experților.
Când?
Cât mai repede posibil.

Și de aici începe greul. Pentru a porni la drum cu dreptul, departamentul de client service al agenției de SEO trebuie să poarte câteva discuții istovitoare cu clientul, până când acesta își face o idee corectă despre ce este SEO și cum funcționează.
Mai exact: Google procesează, în medie, 40.000 de căutări pe secundă, ceea ce înseamnă peste 3,5 miliarde de căutări pe zi și aproximativ 1,2 trilioane de căutări pe an, la nivel mondial. Scopul principal este ca, pentru fiecare din aceste căutări, Google să furnizeze informațiile cerute, sortate în funcție de calitate. Ceea ce face o agenție SEO este să optimizeze website-urile, astfel încât Google să le identifice ca fiind surse care furnizează conținut de calitate și, astfel, să le poziționeze cât mai sus în clasament.

Toată această muncă se traduce prin strategie, planificare și rezultate pe termen lung. Nici o campanie SEO nu poate furniza rezultate bune și sustenabile într-un timp scurt. Este nevoie de timp pentru ca agenția la care apelezi să:
• Îți înțeleagă business-ul, pentru a putea stabili cum e indexat în Google și pentru a putea livra content marketing de calitate
• Construiască o campanie de linkbuilding solidă, care să te aducă și să te mențină pe prima pagină din Google pentru o perioadă lungă de timp
• Monitorizeze constant evoluția campaniei, pentru a putea face ajustările necesare până ajunge la rezultatul dorit
În altă ordine de idei, antreprenorii care apelează la servicii de optimizare SEO trebuie să aibă în vedere două aspecte foarte importante:
1. Optimizarea pentru Google este un proces etapizat
2. SEO se schimbă pentru că Google face în mod constant optimizări
Să le luăm pe rând.

OPTIMIZAREA PENTRU GOOGLE ESTE UN PROCES ETAPIZAT
Pentru a ajunge pe prima poziție în Google, un site are nevoie să treacă prin mai multe etape de optimizare:
1. Keyword research și analiză de business
Nu există o rețetă standard de SEO. Orice campanie trebuie adaptată în funcție de caracteristicile și obiectivele fiecărui business. Strategia va fi construită pe baza unei analize solide de business și a rezultatelor adunate în urma procesului de stabilire a cuvintelor cheie.
2. Audit tehnic
O caracteristică esențială în SEO este felul în care site-ul clientului este construit și optimizat. În termeni specifici, se numește SEO On-Page. Este un factor esențial, care condiționează buna desfășurare a procesului de Link-Building. De aceea, experții SEO trebuie să identifice motivele din cauza cărora indexarea site-ului în Google este blocată și, pe baza acestora, să vină cu câteva recomandări de optimizare.
3. Analiza competiției
Pentru a acționa smart, este important să se identifice principalii competitori ai clientului și să se analizeze prezența lor în Google și felul în care campania pe care o desfășoară în online se corelează cu activitatea acestora de pe celelalte canale de comunicare. O astfel de perspectivă va deschide, întotdeauna, direcții noi de creștere a business-ului.
4. Monitorizarea campaniei
Optimizarea SEO este o ecuație cu mai multe variabile: site-ul clientului, site-urile folosite în procesul de Link-Building, calitatea content marketing-ului, felul în care funcționează algoritmii Google. Așadar, găsirea unei formule standard de succes este aproape imposibilă. Campania SEO trebuie monitorizată în mod constant, pentru a putea fi adaptată în funcție de evoluția cuvintelor cheie și a vizibilității în Google.
5. Link-Building
Procesul de Link-Building, denumit și SEO Off-Page este un alt element cheie al campaniei, care necesită timp atât pentru desfășurarea sa, cât și pentru generarea de rezultate. Ceea ce face, de fapt, o agenție SEO este să creeze conținut optimizat, cu trimitere către business-ul clientului, care să ajungă pe link-uri cu autoritate.

SEO SE SCHIMBĂ PENTRU CĂ GOOGLE FACE ÎN MOD CONSTANT OPTIMIZĂRI
Există câteva fundamente SEO care nu se schimbă: optimizarea corectă a site-ului, depistarea și folosirea adecvată a cuvintelor cheie, numărul de link-uri care fac referire la conținutul de pe site-ul clientului (denumite backlinks).
Există însă și o parte a procesului de SEO care se schimbă în mod constant: felul în care fundamentele de bază sunt puse în practică. Motivul: Google optimizează în mod constant algoritmii de înțelegere și organizare a informației. Experții SEO trebuie să testeze și să își ajusteze mereu tacticile de lucru, în funcție de felul în care Google răspunde la anumiți stimuli. Dacă se adaugă în ecuație și restul variabilele menționate mai sus (site-ul clientului, site-urile folosite în procesul de Link-Building, calitatea content marketing-ului), sintagma „pe termen lung” începe să capete sens.

În altă ordine de idei, o campanie SEO necesită timp și răbdare. Cei care au pretenția ca rezultatele procesului de optimizare să fie imediate, fie sunt neinformați, fie sunt prost informați. O agenție serioasă le va explica clienților, de la bun început, că serviciile SEO la care apelează vor funcționa doar în anumiți parametri.

Despre seo, rezultate pe termen lung si alte certitudini

Comments

Etichetat pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.