Cum alegi materiale promotionale atractive pentru clientii tai

Daca te gandesti la ce fel de materiale promotionale sa alegi pentru promovarea afacerii tale gama de produse este foarte diversa si ai de unde alege. In magazinul Agrafa gasesti materiale promotionale personalizate diverse. Incepand de la cunoscutele calendare, agende sau flyere si ajungand pana la produse inedite, posibilitatile sunt numeroase. Poti alege exact acele materiale care se potrivesc cu afacerea ta si transmit cel mai bine mesajul brandului tau. Orice material se poate personaliza cu elemente grafice ale afacerii tale. Iata cateva idei care te vor ajuta sa creezi materiale de marketing atractive. 

Materialele sunt cartile tale de vizita

Nu uita ca materialele pe care le alegi formeaza imaginea ta in ochii clientilor sau partenerilor. Nu sunt simple hartii, bucati de plastic sau de sticla. Sunt materiale care transmit brand-ul tau si il ajuta pe client sa citeasca dincolo de un simplu obiect mesajul pe care vrei sa il transmiti. De la alegerea culorilor, a elementelor grafice si a asezarii in pagina, rezultatul final trebuie sa fie armonios si eficient.

Transmite emotii

Materialele promotionale personalizate care vor reprezenta brand-ul tau trebuie sa transmita emotii. Atunci cand clientul tau intra in contact cu un obiect, acesta trebuie sa simta ceva. Gandeste-te la un mesaj emotionant, la o imagine reprezentativa, ceva prin care persoana careia i se adreseaza sa priveasca dincolo de o simpla agenda, un calendar sau un pix personalizat.

Pune ideile indraznete in aplicare

Nu risti, nu castigi. Cam despre asta este vorba. Daca ai o idee nebuna si nu ai reusit pana cum sa o pui in aplicare, nu mai amana. Alege sa fii diferit si sa creezi materiale nemaintalnite pana acum la competitorii tai. Atunci cand vei vedea ce rezultate frumoase poti aduce cu idei indraznete vei prinde din ce in ce mai mult curaj.

Cum se foloseste clientul de materialul tau?

Nu uita de partea practica si pune-ti intotdeauna aceasta intrebare: cum il ajuta pe individ un material promotional primit de la tine. Cu cat produsul creat va fi mai prezent in viata persoanei respective, cu atat brand-ul tau va fi mai prezent in mintea consumatorului.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *