Toamna se numara bobocii iar primavara, adica in aprilie incep inscrierile magazinelor online in competitia GPeC2012!
Competitia este acerba, concentrata pe specificul fiecarui magazin in parte.
Pentru firmele care se refera excusiv categoriei e-commerce, tintele vor fi: dezvoltatorii de platforme e-commerce (programe, soft pentru calculatoare).
Din acelasi segment e-coomerce la care se face referire, mai fac parte consultantii independenti, serviciile de curierat, procesatori de plati online.
Nu vor fi neglijate nici companiile de securitate, companiile de hosting, specialistii seo si altii.
Prezentul articol poate fi ceva gen „Breaking News” din punct de vedere al oportunitatii pentru magazinele online de a nu rata data de 9 Mai 2012.
Dar ce sa va intampla in data de 9 Mai?
Ei bine, in data de 8 si 9 mai, sunt organizate Conferinte Nationale de eCommerce in Bucuresti la Crystal Pallace Ballrooms, iar in dupa amiaza zilei de 9 mai noutate totala!
E-Commerce Zone este modulul de intalnire face to face intre magazine si furnizorii de servicii
e-commerce.
In 2011 am tratat foarte in amanunt avantajul noului curent e-commerce, iar anul acesta, suntem parteneri la gala e-commerce, mai bine scris iYli.ro este blog partener!
Asa cum spuneam, comertul electronic este modalitatea cea mai simpla de a cumpara marfuri, fara stress,
fara nervi cauzati de traficul infernal in cazul deplasarii la magazin si desigur, cumparaturi fara statul la coada, devenit o moda in tara noastra.
Programul dinamic, plin de tot felul de activitati limiteaza uneori placerea de a savura imaginea mirifica a marfurilor frumos asezate in rafturi asemeni soldatilor la raportul companiei. Veteranii cumparaturilor electronice,stiu cu siguranta, ca doar accesand linkul magazinului de unde vor sa isi achizitioneze marfa dorita, pot beneficia la fel de bine, de aceleasi imagini placute ochiului fara insa a iesi din casa…
In acest sens nu trebuie sa ne gandim la sedentarism sau…”lene”!
Timpul uneori costa bani si pe deasupra nu ni-l deconteaza nimeni, indiferent de cum il pierdem! 🙂
Magazinele online trebuie sa fie atestate in urma unui examen.
Cum se poate face acest lucru? Simplu: trebuiesc indeplinite criteriile de preselectie GPeC si platite taxele de participare.
In caz ca anumite cerinte nu sunt indeplinite, consilierii in domeniul e-commerce vor fi la dispozitia solicitantului cu sfaturi utile pentru a deveni eligibil.
Daca toate aceste criterii sunt indeplinite, se va primi avizul „TRUSTED.ro” si modul de prezentare a logoului pe site.
Valabilitatea de folosire a marcii expira dupa 12 luni cu posibilitatea de reinnoire.
Toate criteriile de calitate si siguranta acordate in perioada de atestare trebuiesc respectate
cu strictete, altfel marca (licenta) vor fi retrase!
Marca TRUSTED.ro este reprezentativa pentru castigarea increderii populatiei in comertul electronic (online), prin care se demonstreaza clar, ca „netul” nu este doar un mijloc de fraudare, piratare
sau de pierdere a vremii, asa cum tind sa ne convinga rautaciosii, provocand oarece suspiciuni privind comertul online.
TRUSTED.ro pune povara responsabilitatii pe umerii comerciantului care practica comertul electronic.
Incet-incet increderea in comertul electronic castiga tot mai multi adepti atat in randul populatiei, cat si in randul comerciantilor.
Avantajele sunt pentru ambele „tabere”: comerciantul nu va fi nevoit sa angajeze personal numeros, iar cumparatorii nu isi vor mai toci pingelele de la magazin la magazin cautand si perzand timp pretios.
Deci daca te afli printre cei enumerati anterior? Pune mana si trimite repede mail
pe adresa andrei.radu@linkmagazine.ro !
P.S Succes si la cat mai multe vanzari !
P.S.1 Sper sa pot hoinari nestingherit printre rafturile virtuale ale viitorului magazin online
atestat TRUSTED.ro. Privitul nu costa. Inca.:)
Pingback:Ecommerce- GPeC2012 | iYli | CatalogWeb.Info