A trecut o saptamana de la desfasurarea Conferintelor Nationale de e-Commerce 2013 in Bucuresti.
Evenimentul a avut aproximativ 270 de participanti in fiecare dintre cele doua zile. Cei prezenti au primit de la specialistii invitati sfaturi, informatii despre metode de crestere a conversiilor, indrumari privind optimizarea site-ulor magazinelor.
Ziua de 27 mai a fost dedicata conferintei propriu-zise si a reunit peste 25 de speakeri si reprezentanti ai companiilor de top precum: VISA, MasterCard, RomCard, Orange Romania, Banca Transilvania, PayU, MobilPay, METRO Cash&Carry, ARABESQUE, Cargus, FAN Courier, DPD Romania, NORIEL, evoMAG, Oktal, Paravion, Elefant, LaFemme, Daedalus Millward Brown, ING Bank etc.
Evghenii Geno Prussakov, Affiliate Marketing Expert, a insistat pe faptul ca marketingul afiliat nu trebuie sa canibalizeze marketingul traditional, ci trebuie sa-i fie complementar, in cadrul afacerii.
A doua zi a adus participantilor opt workshop-uri in paralel, pe teme precum: analytics, sEO, social media, pay per click advertising, e-Mail marketing, aspecte legislative discutate de reprezentantii ANPC, marketing afiliat, dar si un laborator de E-Commerce.
Cele doua zile de conferinta s-au incheiat cu modulul de networking si business deals “E-Commerce Zone“, in cadrul caruia furnizorii de servicii si solutii e-commerce si-au prezentat oferta in fata magazinelor online participante.
Conferintele fac parte din Gala Premiilor E-Commerce 2013 (GPeC), dar au fost deschise tuturor magazinelor interesate si celor care activeaza sau sunt interesati de industria de comert electronic.
Detalii la gpec.ro.
Partener media agreat al Conferintelor: Paginademedia.ro.