La cea de-a 8-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) participa branduri cunoscute atat in offline, cat si in online, demonstrand astfel notorietatea competitiei in piata de comert electronic din Romania.

Cresterea spectaculoasa este in categoria Professional, unde numarul de magazine acceptate a ajuns de la 7 anul trecut la 17 in acest an.
Concurenta este deosebit de mare pe categoriile de IT&C, Electronice si Electrocasnice, Fashion si Bebelusi, copii si jucarii.

122 de magazine online participa la Gala Premiilor eCommerce, printre care enumar: F64, evoMAG, Oktal, GSMnet, Arabesque, Noriel, ParAvion, Vola, eSky, VelTravel, La Femme, Yokko, Originals, Stone Creek, MyCloset, Aoro, Kurtmann, FunGift, MyTicket, RCA-Ieftin, FloriDeLux, Floria.

20 de specialisti in e-commerce evalueaza cele 122 de magazine inscrise la GPeC

Incepand cu data de 25 iunie, timp de o luna, are loc prima etapa de jurizare din 2013. Juriul GPeC 2013 este format din 20 de specialisti renumiti din piata de comert electronic din Romania, reprezentanti ai unor companii de top din industrie cum ar fi Google, Zitec, iLeo, GreenPixel, Orange, BitDefender, ING Bank.

Cei 20 de jurati GPeC 2013, care vor analiza magazinele online, tinand cont de un amplu set de peste 90 de criterii de evaluare sunt: Elisabeta Moraru, Ioana Barbu, Alex Lapusan, Bogdan Manolea, Robert Anghel, Florin Pravai, Marius Deak, Cosmin Nastasa, Mihai Paun, Horia Neagu, Radu Vilceanu, Cristian Ignat, Adrian Pintilie, Vlad Stanila, Cosmin Daraban, Cosmin Negrescu, Marian Malahin, Mihai Ghita, Stefan Tanase si Florinel Chis.
Ulterior, magazinele au ocazia de a remedia problemele semnalate pentru a creste performantele afacerii lor si sansele de reusita in competitia GPeC.

De retinut!
• La finalul lui august are loc cea de a 3-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC 2013 – 5 zile de training de comert electronic, sesiuni de consultanta cu specialisti in e-commerce si networking cu numele mari ale industriei online din Romania;
• Cea de-a 2-a etapa de evaluare din luna octombrie 2013 reprezinta Jurizarea Finala GPeC 2013 pentru magazinele online;
• Castigatorii GPeC 2013 ai fiecarei categorii si grupe vor fi anuntati in cadrul Festivitatii de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din noiembrie.

Peste 90 de criterii de jurizare orientate catre optimizarea conversiilor si cresterea afacerii

Magazinele online inscrise in competitia GPeC 2013 vor trece prin 2 etape de evaluare, in cadrul carora vor fi supuse unui set complex de peste 90 de criterii de jurizare, orientat catre optimizarea conversiilor si cresterea afacerii. Criteriile de apreciere GPeC sunt actualizate de la un an la altul, tinand cont de tendintele internationale in comert electronic.
Succes!

Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Banca Transilvania, Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, VISA, Zumzi

Cu sprijinul: Agile Media, CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, Silkweb, TeamDeals, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, ZeList, 2Parale

Parteneri media: AvocatNet, PaginaDeMedia.ro, Blogal Initiative, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, Laptop News, Radio Romania Cultural, ShopMania, Trafic, Ulise

Bloguri partenere: Chinezu, Cristi Dorombach, Iyli, Lavinia Biberi, Liviu Taloi, Victor Kapra, Sabina Cornovac, Sorin Rusi, Stefan Murgeanu, Alex Mihaileanu, Marius Calugaru

Gala Premiilor eCommerce 2013. Peste 120 de magazine online participante.

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.