Retailer-ul cu capital integral romanesc miniPRIX a intrat in atentia publicului iubitor de discounturi din Bucuresti, inca din 1999. Dupa 10 ani, in septembrie 2009,  conceptul de hard discount devine disponibil pentru publicul din intreaga tara prin intermediul magazinului online miniprix, iar in 2012 retailer-ul extinde operatiunile online si in Bulgaria, Republica Moldova si  Ucraina.

In martie 2012 miniPRIX a intrat pe piata serviciilor turistice cu agentia online voyage.miniprix.ro, membra ANAT si

si acreditata IATA, care ofera pachete turistice foarte accesibile in tara si strainatate, cele mai ieftine bilete de avion, motoare de cautare dinamice si mai ales indragitele excursii de shopping.

miniPRIX sarbatoreste 4 ani de prezenta online prin lansarea versiunii mobile, cu o aplicatie disponibila gratuit pe platformele iOS si Aplicatia, denumita chiar “miniPRIX”, a fost realizata de catre Ascend NetSolutions si a urcat rapid in top, inregistrand peste 20.000 de descarcari in primele 6 zile.

„Aplicatia miniPRIX propune in premiera pentru Romania conceptul de ‚social shopping‘.

Incurajam comunitatea creata in jurul brandului miniPRIX sa interactioneze si sa recomande prietenilor atat aplicatia cat si produsele favorite, prin intermediul integrarilor realizate cu cele mai populare platforme de socializare si oferirea unor beneficii substantiale.

Pragul de 5.000 de descarcari pentru cele doua platforme a fost depasit in 24 ore. Pana in prezent, comanda cu valoarea cea mai mare realizata de pe telefon a fost de 2200 ron si primul produs cumparat a fost o pereche de ghete din piele intoarsa.

Aplicatia miniPRIX in top descarcari iOS si Android in doar 6 zile

Comments

Etichetat pe:    

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.