Pe 25 octombrie, in 80 de cafenele Julius Meinl din Romania, versurile au devinit moneda de schimb.

Consumatorii au putut cumpara cafeaua nu cu bani, ci cu versuri!

Activarea a facut parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai buna”, prin care brandul urmareste readucerea poeziei in vizorul publicului larg.

Julius Meinl, ambasador al culturii cafenelelor vieneze – unde, de-a lungul secolelor, artistii s-au intalnit sa isi impartaseasca unii altora gandurile, ideile si dorintele, sau pur si simplu sa citeasca sau sa isi compuna capodoperele – si-a facut o misiune din a spune oamenilor ca poezia transforma societatea in care traim intr-o lume mai buna si mai frumoasa.

In urma cu aproape 3 saptamani, intr-una dintre cele mai ploioase zile din aceasta toamna, Julius Meinl oferea bucurestenilor o dimineata neasteptat de frumoasa: o parte din trenurile de metrou au circulat timp de doua zile tapetate cu post-it-uri cu versuri.

Acum, Julius Meinl revine cu un nou proiect, construind pe aceeaai idee si lansand singura zi din an in care versurile devin moneda de schimb!

In Bucuresti, versurile au functionat pe post de moneda in 12 locatii Julius Meinl, dupa cum urmeaza: Goccia, La Belle Vie, Tress Cafe, Legere Café, Blues Café, Ludic, Green Hours Jazz Café, Energiea, Filos Pub, Les Bourgeois, Bistro Zattara si La Belle Vie Café Boutique.

La fel s-a intamplat si in cafenele din alte 30 de orașe din tara: Arad, Bistrita, Botosani, Buzău, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Cristuru Secuiesc, Dej, Deva, Galați, Gherla, Odorheiu Secuiesc, Petroșani, Pitești, Ploiești, Rădăuți, Râmnicu Vâlcea, Roman, Sâncrăieni, Selimbar, Sf Gheorghe, Sibiu, Sighișoara, Slatina, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș, Târnăveni și Timișoara.

Pentru mai multe detalii, accesati facebook.com/juliusmeinlro

Puterea monetara a poeziei

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.