Omul inca de la aparitia sa pe pamant si-a confectionat vesminte pentru anotimpul rece si cred ca astfel a aparut si primul designer vestimental.

Diverse forme, diverse grosimi si culori, imbracamintea de iarna ofera caldura, iar vara scoate in evidanta formele si rafinamentul persoanei ce o poarta, pentru ca traim in epoca in care haina-l face pe om!

Nu stiu daca prima masina a avut nevoie de anvelope de iarna sau macar daca organele abilitate din acea vreme, ar fi cerut acest lucru. La cat de inguste si rigide erau cauciucurile, sunt convins ca taiau zapada felii, felii ca intr-un mare concurs al mancatorilor de de tort. anvelope

Parerea mea este ca moda vestimentara, evolueaza oarecum in tandem cu forma si caracteristicile masinilor de lux, dovada fiind etalarea acestora in showroom-uri si contrastului intre stralucirea masinilor expuse vis-a-vis de hainele creatie unicat.

Odata cu trecerea anilor si cu descoperirile stiintifice, a aparut o concluzie logica si pertinenta: daca o haina de iarna usoara si comoda asigura caldura maxima, atunci si o anvelopa auto, avand o geometrie corecta a formei, asigura lejeritate in trafic si siguranta la franarea pe suprafetele acoperite cu zapada sau polei pe temperaturi scazute sau extreme chiar.

In acest sens, problema se rezolva la fix, la miniPRIX!
MiniPRIX, ofera o gama variata de uleiuri si aditivi auto, anvelope de iarna ieftine sau de vara pentru toate tipurile de masini, iar informatia cea mai importanta, este ca livrarea anvelopelor comandate, se face in maximum 48 ore oriunde in tara transportul fiind gratuit!
Sounds great isn`t it?

Este cunoscut faptul ca materialul si consistenta fac diferenta intre o anvelopa pentru iarna si una pentru vara in sensul ca duritatea, compozitia din care este facuta anvelopa de vara este mai tare in comparatie cu consistenta unei anvelope de iarna care este mai moale.

De ce aceste diferente? Raspunsul este unul logic: vara la temperaturi ridicate, cauciucul este mai moale, priza intre macadam si anvelopa fiind una perfecta, intima, ceea ce nu ar putea face anvelopa de iarna care s-ar uza si prematur intr-un timp mult mai scurt, fiind prea moale, iar contactul cu solul mult prea dur.

Si nu in ultimul rand uleiurile. Uleiurile de motor au cunoscut o evolutie fulminanta in ultimele decenii, facand ca uzura motoarelor sa scada exponential.
Au crescut vitezele, materialele din care sunt confectionati cuzinetii, bielele, tachetii, arborii cotiti, sunt de o duritate si calitate net superioara celor cu care erau dotate masinile vechi, necesitand o lubrifiere adecvata.

Sa luam in calcul si anotimpul rece, cand uleiul se ingroasa, iar pana apuca sa ajunga in rampa de ungere, cuzinetii si lagarele aproape ca functioneaza pe uscat pana la incalzirea motorului.
De aceea, este esential ca iarna sa se foloseasca un ulei mai subtire, dar cu aceleasi calitati, care sa unga angrenajele in miscare de la prima admisie a combustibilului in cilindri.

P.S. o vorba batraneasca, zicea ca „daca poti umbla fara benzina este bine, dar nu umbla fara ulei in motor”.
Succes in toate si drumuri senine!

Anul acesta iti incalti masina de la MiniPRIX

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.