Pe 5 noiembrie 2013, au fost desemnati castigatorii anului in e-commerce la GPeC 2013 in cadrul celei de-a VIII-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), eveniment care a reunit peste 600 de participanti din randul magazinelor online, bancilor, procesatorilor de plati, organizatiilor internationale emitente de carduri si furnizorilor de solutii si servicii e-commerce. Festivitatea de
Premiere a fost precedata de Conferintele Nationale de E-Commerce, unde speakeri de top au impartasit cu cei prezenti experienta lor, oferindu-le know how de calitate.
Speakeri de top au impartasit know-how-ul lor cu cei prezenti: Cristina Popa (FashionDays), Mirela Bucovicean (Molecule-F), Andreea Raicu (vedeta Prima TV, owner shop.andreearaicu.ro), Catalin Cretu (VISA), Gabriel Ghita (MasterCard), Marius Ghenea (ARMO), Mihai Patrascu (evoMAG), Marian Alecsiu (F64), Alin Stanciu (FashionUP), Remus Visan (Paravion), Dragos Anastasiu (Eurolines), Iulian Padurariu (Marks Romania), Andy Szekely (BootCamp University), Laurentiu Dumitrescu (DigitalStar), Elisabeta Moraru (Google Romania), Robert Anghel (ING Bank Romania), Dorin Boerescu (2Parale), Iulian Padurariu (Marks Romania), Bogdana Butnar (Google Romania), Lucian Aldescu (DPD Romania), Felix Patrascanu (FAN Courier), Gian Sharp (Cargus) si Adrian Grigori (Urgent Curier).
Marii castigatori ai comertului electronic romanesc in 2013
De 8 ani, GPeC rasplateste performantele in e-commerce-ul romanesc. Marii castigatori ai serii au fost Paravion.ro, WatchShop.ro, F64, TinaR.ro, WatchShop si Covera.ro
Astfel:
Premiile bancilor, decernate pe baza statisticilor RomCard
• Banca Transilvania – Cei mai multi comercianti inrolati de o banca in 3D Secure (370 comercianti activi in octombrie 2013)
• Banca Transilvania – Cea mai buna evolutie a unei banci 3D Secure in ultimele 12 luni (149.903 tranzactii inregistrate in luna septembrie 2013 vs. 24.020 tranzactii in septembrie 2012)
• BRD-GSG – Cel mai mare volum procesat / Banca Anului in E-Commerce 2013 (2.472.100 tranzactii realizate in perioada octombrie 2012 – septembrie 2013 inclusiv)
Premiile GPeC 2013 – distinctii acordate de GPeC pentru performanta, initiativa, inovatie, educarea si dezvoltarea pietei
• ShopMania.ro – Cel mai bun comparator de preturi
• F64.ro – Magazinul online cu cea mai buna prezenta in social media (premiu oferit in functie de statisticile ZeList Monitor, luand in calcul exclusiv magazinele inscrise la GPeC 2013)
• Carrefour Romania & METRO Romania – Incurajarea si dezvoltarea pietei romanesti de comert electronic
• RCA-Ieftin.ro – Campania „Reduceri Below The Line” – concept original al unei campanii de promovare pentru un site de e-commerce
• FloriDeLux.ro – Performanta in E-Commerce. Expansiune la nivel Global prin parteneriatul cu 1800-flowers.com
Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013, in functie de votul juriului, pe categoriile de produse/servicii comercializate
• Categoria „Articole Sportive, Timp Liber & Divertisment”: SportAddict.ro
• Categoria „Auto, Moto & Utilaje”: AutoWebShop.ro & CauciucuriDirect.ro
• Categoria „Pet Shop”: Animax.ro
• Categoria „Servicii”: OttoBroker.ro & MyTicket.ro
• Categoria „Birotica si Papetarie”: Gutuie.ro
• Categoria „Casa si Gradina”: Covera.ro
• Categoria „Bebelusi, Copii, Jucarii”: Noriel.ro
• Categoria „Cadouri si Bijuterii”: WatchShop.ro
• Categoria „Florarii Online”: Floria.ro
• Categoria „Health & Beauty”: Cupio.ro
• Categoria „IT&C, Electronice si Electrocasnice”: F64.ro
• Categoria „Online Travel”: Paravion.ro
• Categoria „Fashion”: OtterShop.ro & TinaR.ro
Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013, in functie de grupa de concurs
• Covera.ro – Cel mai bun start-up in E-Commerce 2013
• WatchShop.ro – Cel mai bun magazin online din grupa Experienced 2013
• Paravion.ro – Comerciantul Anului in E-Commerce 2013
Succes tuturor in continuare!