Magazinele online se pot inscrie la cea de a 10-a editie a Competitiei GPeC, pana pe data de 27 Aprilie.
Pentru a fi acceptate in Competitia GPeC, magazinele online trebuie sa indeplineasca, mai intai, criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice fara invocarea niciunui motiv din partea clientilor; informarea corecta a utilizatorilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service.
Magazinele vor fi evaluate in doua etape, de peste 20 de specialisti in e-commerce.
In etapa finala de jurizare din toamna, specialistii din juriu vor face si mystery shopping, adica vor plasa comenzi reale pentru a nota profesionalismul si serviciile magazinelor inscrise in competitie.
Desi se numeste Competitia Magazinelor Online, suntem mult mai mult decat o competitie pentru ca GPeC le ofera magazinelor sansa de a primi un audit profesionist, facut de specialisti cu ani de experienta in e-commerce si tinand cont de peste 120 de elemente esentiale pentru orice business online. Un astfel de audit le poate ajuta enorm sa identifice problemele pe care le au si cum le pot solutiona, iar asta se traduce in optimizarea conversiilor si in cresterea vanzarilor, spune Andrei Radu.
Si in acest an, iYli este blog partener.