Activitatea de ieri, geniala, astazi, este perimata; ramane valabila peste timp, tehnica.
Necesitatea inovatiei si respectiv a reinventarii, impulsuri date de criza manifestata in ultimii ani, au scos la lumina oameni de calitate si activitati inspirate.
Am citit un articol tare interesant despre Mihail Sebastian Arghiropol, despre publicitate, minunile moderne ale lumii. Articolul contine si sfaturi in alegerea unei cariere.
M-am informat astfel, ca exista arii de afaceri unde criza a descoperit totodata si carente, a scos la iveala zonele nefunctionale.
In acest fel fortand practict managerii sa gaseasca solutii inovatoare pentru supravietuirea companiilor si automat pentru plata angajatilor.
A fost un test al selectiei naturale, daca vreti, in termini darwinisti, spune Mihail Sebastian Arghiropol.
Mihail considera ca in urmatorii cinci ani vom vedea multe schimbari radicale in tehnologie, in entertainement, in mobile applications, televiziune, gaming, arta, in ceea ce se numeste acum IoT – internet of things. Toate acestea modeleaza, intr-un fel sau altul, modul de a aborda relatia cu consumatorul.
Manifestarea crizei ne-a scos pe noi toti din zona de confort, si a adus plus valoare.
Advertisingul este o arta. Este vorba de informatii foarte multe, tehnica, de analiza, de statistica, de strategie, de studii comportamentale, de sociologie, uneori de chimie si de contabilitate sau finante deseori si de multa bunavointa in a intelege ca fiecare segment de piata este diferit. Singurul lucru care nu se schimba, e schimbarea in sine.
Este iminenta.
Mihail Sebastian Arghiropol este de parere ca in fiecare companie se ascunde un unicorn, un om capabil, cu idei noi, un om care poate aduce o schimbare minunata.
Piata pe care se dezvolta o anumita companie si totodata oamenii sai, este importanta.
Intr-o piata care functioneaza frumos, toate companiile sunt mai bogate, pana si cele lipsite de stralucire. Cata vreme, intr-o piata mica, ideile geniale lupta mult catre afirmare si uneori din pacate, se pierd.
Mihail Sebastian Arghiropol considera ca a castiga bani nu este atat de important, cat este cum ii castigi iar a face lucrurile care iti fac placere este de baza intr-o afacere.
Creativitatea intr-o agentie de advertising nu inseamna a ignora partea de client service si a ignora tehnici esentiale de marketing: pricing, pozitionare, piata. Intre toate domeniile exista o legatura, asa cum in viata, nu exista stralucire fara noapte. Succes si inspiratie!